Bara för att jag diggar min Foki-rosette...

2010-02-03 @ 22:10:35


Jaa här är en bild på mig efter att Ida hade misshandlat mitt hår lite, resultatet blev dock bra men behandlingen var inte precis vad mitt slitna hår behövde ;P Men jag är som sagt nöjd med frisyren! Har en lite konstig make-up, meningen var att jag skulle se ut som en docka... >.<
Har kommit på att jag typ bor i min mjukisdress från ringetten (den röda på bilden...)

Det blev tyvärr ingen Joel Alme på bengans idag, jag kom på, helt random, att vi har sjukt mkt läxor och förhör som jag var tvungen att göra idag eftersom det är träning imorgon... Synd att det inte blev nått idag, men vi måste ses snart Alice! xD
Dessutom var jag lite orolig för hur jag skulle komma hem eftersom det snöar IGEN!! Kan vi få vår nån gång??

Dagens diss = snökaos!

Il y a trop de neige en Suède, je pense! (det är för mycket snö i Sverige, tycker jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0