...det sägs att februari är den kallaste månaden >.<

2010-02-21 @ 14:50:00
Hej!
Igår var det party @ Bäckströms efter matchen, trevligt var det! ;D
Matchen? Jo, det gick väl sådär... Förlust med 14-4 :( Och jag är nu officiellt skadad! Jag är typ den sista målvakten som skadar sig, asså alla andra är eller har varit skadade :P Ont i knät, måste ha läskigt knäskydd-grej på mig >.<
Matchen kändes väl sådär som sagt men kvällen var desto roligare! Massa kladdkaka och annan tårta, kareoke och dansmatta! ;D Har tyvärr inte hittat laddaren till kamerabatteriet så det blev inga bilder ;P 

Nu ska vi till farmor och farfar och äta semlor! <3 
Sen är det match i Järna ishall, flickmatch, och jag är domare :D Blir min andra match, önska mig lycka till!

Om en vecka är jag i Lofsdalen och åker skidor!!!! *längtar*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0