Individuella valet

2010-02-17 @ 22:59:13

Individuella valet, meritpoäng och framtiden! Det är vad som upptar min hjärna nu. Har varit på infomöte på skolan om just det, individuella valet. Jag har ingen aning om någonting, känns det som :P
Det enda jag har bestämt är att jag ska läsa så mkt engelska som finns, alltså Engelska A, B och C + CAE Cambridge examen. Eller examen får vi se om jag klarar av. Men jag ska iaf läsa CAE-profilen ;) Sen så vill jag hemskt gärna lära mig franska flytande, dock oerhört tråkigt ämne men man kan inte få allt serverat på silverfat...

Det är så långt jag har tänk... Det är mina mål med gymnasiet, typ. Ja, jag vill ju klara av juridik-inriktningen, men jag har inte någon plan över min framtid. Att plugga till jurist verkar sjukt jobbigt men ända lite lockande... Fast jag är oxå väldigt intresserad av internationella kontakter och är typ 99 % säker på att jag kommer plugga/jobba utomlands någon gång i framtiden. En kurs som jag funderar på att välja som ind. val är Turism. Det har jag alltid varit intresserad av + att jag älskar att resa själv ;D

Som tur är har jag några veckor på mig innan jag måste välja... Men det betyder även att jag hinner ändra mig ca 7000 ggr!

Nu ska jag försöka rensa hjärnan från alla framtidsplaner och lägga mig. Börjar kl 8 imorgon ;P (Me not like!)

Bara för att jag fick värsta Lunkan-rycket så får ni en till bild på min hero!

My hero, Henrik Lundqvist <3

Såg nyss att Tre Kronor spelar sin första match inatt, med matchstart kl 1.30 (svensk tid). Det gillar vi inte... Hoppas att någon match speals på normal tid iaf ;P Annars kommer jag vara tvungen att kolla på repriserna, och det är ju inte lika spännande när man vet hur det gick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0