Ingen bra start på dagen...

2010-02-15 @ 17:08:38
Shohei-san (intert skämt, sorry!)
Dagen började väl sådär, jag försov mig, missade bussen och tåget var försenat! KAn det bli värre?! När jag väl kom till skolan så hade jag (typ nåra minuter) matte sen idrott och engelska. Ganska najs ;) 
När vi var på väg till idrottshuset så hade vi en eeh...jaa...konstig konversation.
Jag: "jag måste träna den här muskeln" och pekade på mina underarmar (obs! inte under armarna) och då sa Ida: "jaha du menar runkmuskeln", vilket jag då inte gjorde men ändå, jag svarade: "Aa dom måste jag träna" och gjorde en gest med vänster handen då sa Fika: "det är lättare med högerhanden..." JAg: "jag måste träna båda" Ida: "men då behöver du 3 killar..." Jag: "vadå?? Varför 3, jag har ju bara 2 händer.." Ida: "men du måste träna nacken oxå!" typ så.... Det blev en aning urartat ;P
Sen har det inte hänt särskillt mkt mer... På tåget hem pratade jag, Lulu och Alina om mina UGGs och jag slängde ur mig nått i stil med "...har vänt ut-och-in på ett djur och tryckt ner foten...! Det är säkert så dom gör " Sedan hade vi en lång diskusion om UGGs bla vilket djur mina var gjorda av och olika tillverkningsmetoder... Alina trodde på kanin och vi hade även får/lamm, hamster, katt, oxe och hund som förslag, ska ta reda på vilket! 
Jag är inte en vegeterian, som ni kanske förstår (jag tror även att dom andra i tågvagnen förstod det av vårat samtal...) >.<

Nu är det match-dags igen. Juniormatch mot USK på tur...får se hur det går :) Hoppas att dagen slutar bättre än den började ;D
Önska mig lycka till!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0