Känner mig omotiverad... >.<

2010-02-25 @ 20:53:42

Ja det gör jag... Omotiverad var ordet! Och det är absolut inte rätt dag för det, imorgon är det sista dagen i skolan före lovet... Sen så har jag ett helt lov då jag inte behöver ägna så mkt som en tanke åt individuella valet eller franska objektpronomen.
Morgondagen börjar med franskaprov (I'm so dead!) och sedan fortsätter den med inlämning av första utkastet på mitt repotage om gymnasiereformen (det finns inte ännu, och jag har inte tid att skriva det pga franskan...) sen så är det sista dagen för individuella valet, så jag måste välja det före jag drag till fjällen...!

Och även fast jag vet att jag har massa plugg och val att tänka på så är det enda jag vill göra kolla på Vampire Diares och packa till fjällen i lugn och ro... Not good, Annika!

Idag hade jag matteprov som sagt, det gick väl sådär... Dock ett plus i kanten för att jag var en av de tre som var på mattelektionen... 
Ingen engelska, soft! På idrotten skridskor! Yay xD Typ det enda som jag faktiskt kan när det gäller idrott :P
Bild däremot är inte något jag kan, lektionerna brukar gå ut på att jag och Felicia sitter och mobbar som själva för att vi suger (jag iaf) och dom andra (dom som faktiskt är bra på bild) brukar sitta och mobba oss genom att rita massa fina (MVG) bilder...
Idag tog det oss typ hela lektionen (2 h) att måla hilmen...(jag gör en bild med eiffeltornet på, det tog mig typ två lektioner att göra själva tornet) Vi är duktiga, Felicia ;P

Jaja, FOKUS ANNIKA!! Let's do reflexiva verb och personliga objektspronomen på franska! (bara så ni vet, jag har ingen aning om vad det där betyder, ens på svenska...)

Maintenant je brancher son cul de moi-même!
Nu ska jag plugga rumpan av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0