Memories

2010-02-01 @ 19:35:06

Jag sitter och kollar igenom alla bilder från sommaren och så fick jag syns på den här... Från min födelsedagsfest i september ('09).
På bilden, Victoria, jag och Lulu. Jag tycker att den är lite cool eftersom den är suddig så att man bara kan se konturerna av oss :) Man kan bara avgöra vem som ä vem på färgerna på klänningarna och håret, en brunnette, en blondin och en svarthårig... Dock så ser man även hur dammigt det var där inne... lite äckligt kanske, men det får man försöka bortse från :P (jag hade festen i en lada som gjorts om till en bar ;D)
Kommentarer
Postat av: Victoria

Oh tack för att du kallar mig brunett!! Den enda jag vill! Folk börjar säga jag är blondin :-( Din fest ägde ! <3

2010-02-02 @ 16:42:12
URL: http://victoriafaltros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0