Min hjärna är gärna i Järna

2010-02-02 @ 22:44:52
Hallå där, köp blåbär! Hade bara en ynka lektion idag, samhällskunskap... (civilrätten blev inställd) Kämpade mig hela vägen till Tumba för en timme :P Men jag stannade och "åt" lunch med stackarna som var tvungna att stanna kvar. Egentligen så tog jag bara lite dricka, därför "åt"...
Sen när dom gick till lektionen så åkte jag till Södertälje och gick omkring i centrum ett tag, men jag blev inte klar med franskan igår så jag åkte hem och gjorde den.

Nu har jag precis kommit hem från träningen. Efter träningen så pratade vi bla om hjärna, gärna, Järna (jag spelar ringette i Järna SK) alltså tre ord som uttalas lika men har olika betydelser... Så otroligt onödig konversation så det fick bli dagens rubrik xD

Morgondagen börjar trevligt nog med sovmorgon :D (jag kommer börja vänja mig vid korta dagar och sovmornar om mina lärare ska förtsätta såhär...) Efter skolan så blir det lite träning i skolans gym (fick instruktioner från min tränare idag om vad och hur jag ska träna :D)
Sen så ska jag åka in till stan (sthlm) och möta upp en gammal kompis, Alice, och Lulu och så ska vi till Bengans (?) på Joel Almes spelning (?), jag har ingen aning om vart stället ligger eller vem människan är... Men det blir skojj att träffa Alice igen =D Och det blir säkert trevligt.

Nu skulle jag gärna vilja stänga av min extra hjärna (datan) och sova, för att jag bor i närheten av Järna... :P (fråga mig inte)
Natti natti <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0