Mumris, Blondie och Kryckan på äventyr!

2010-02-12 @ 19:38:24
Hej och hå! Har nyligen kommit hem från ett litet äventyr! Efter skolan så åkte jag, Felicia och Lulu till Södertälje och åt på donken, mums!
Sedan blev det toalettjakt, dregel i skoaffärer (hittade mina ful-skor, MÅSTE HA!!) och shopping på hm. Inne på hm träffade vi Emilia L, Tove och Nattis, trevlans ;D

Sedan kom Lulu på att hon ville köpa Ben n' Jerry's-glass, då började Äventyret! Ist för att gå 500 meter till Ica på stan, så bestämde vi oss för att åka till stora Ica Maxi Södertälje. Blev buss ut dit och sen promenad runt hela affären tilölsammans med massor med vuxna "fredagsmys-shoppare".
Det var vårt lilla äventyr =D Och en sak jag lärt mig idag, man vet aldrig vad som kan hända ;)

Nu blir det fredagsmys med tapas!

Konstaderade nyss att syrran är mycket mer omtänksam och romantisk än mig, eftersom det är Alla hjärtans Dag i helgen så har hon köpt en ros och massa geléhjärtan till familjen, hon är en riktig liten smörare ;P

Ahora es de tapas!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0