Off to school...again

2010-02-17 @ 16:22:24
Japp, snart ska jag bege mig ut i snöyran igen... Det är föräldramöte på skolan. Jag har inte nån lust att åka dit men måste tyvärr :( De ska handla om indiviluella valen typ >.<
Sen blir det hem och plugga rumpan av mig... Historiainlämning imorgon, har knappt börjat på den! Sen så måste jag börja skriva på mitt reportage om gymnaisereformen oxå. Första utkastet ska vara klart på fredag :P
Har inte hänt nått speciellt i skolan idag... Det rullar på ;)

Men idag så fyller min kära vän Emma 17 år!!! Grattis till henne =D

Nu måste jag gå till bussen! See you xD


Bara för att han är bäst, snyggast och coolast! Henrik Lundqvist ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0