Österreich bl.a....

2010-02-24 @ 20:56:17
Trying to escape the homework...

Här kommer lite bilder från mina tidigare skidresor... :D


Österrike '09 Från liften...


Österrike '09 Vy från en av topparna, ner i dalen... vi var "över" molnen ;)


Österrike '09 Samma som förut, men jag tycker den är så fin! Sjukt fint den dagen ;D Alexander R.


Österrike '09 En annan dag, då vädret inte var lika fint... Men man kan inte få allt, elr hur? Nå, här är vi iaf... (fr. v) Magnus, Mamma, jag (vit jackan ovh gul hjälm...), Alva och Carole. Pappa är fotografen och Alex var förmodligen redan nere... Han blev lite trött på att vänta på oss segisar ;P


Österrike '09 Ja, jag fastnade i snön, med skidor och allt... Ja, jag hade snö upp till midjan... Nej, det var inte kul, som alla andra, som asgarvade ist för att hjälpa mig, tyckte... Bjussar på denna, bara för att ;D Enjoy!


Österrike '09 Jag i backen. Jag var tvungen att ha en barnhjälm, den minsta dom hade i uthyrningen enligt människan som jobbade där, eftersom jag har så litet huvud... Därav färgen. Jag och 5-åringarna lixom ;D


Lofsdalen '07 (long time ago) (fr. v) Alva (syrran), Carole, mamma och så jag ;D


Lofsdalen '07 Jaa, det ser kanske inte så farligt ut...men vet ni hur brant den backen är?! När man står där uppe, ovanför den lixom, så ser man inte hela backen...känns lixom som att den går inåt :P (om nån förstår min beskrivning, kommentera tack!)


Lofsdalen '08 Jag... med jusblå hjälm denna gång ;P får se vad det blir i år?? (btw, det är ocoolt att inte ha hjälm!)


Lofsdalen '08 Sorry guys! Var bara tvungen , haha xD bäst asså! Jag, Alex och syrran.


Lofsdalen '08 Längtar tillbaka!
Och snart är vi där igen! Åker på fredag ;D



Och jag har faktiskt inte tid med det här, franska, behövs alltid tränas extra på, engelskan är långt ifrån färdig, svenska/samhälle - de pratar vi int ens om... och jag kom nyss på till min stora fasa, JAG HAR MATTEPROV IMORGON, PÅ GEOMETRI!! Jag har knappt räknat nått i boken eftersom min lärare har gett mig massa andra räkneuppgifter ist... Boken är i skolan, så jag kan inte ens råplugga "kvällen-före-plugg"! PANIK!!!!! Gaah >.<
Hörs imorgon!
Kommentarer
Postat av: Vickie

Den åttonde bilden såg hemsk ut! :O jag skulle aldrig våga åka ner för en sån backe, hahah! xD

2010-02-26 @ 21:05:35
URL: http://victoriafaltros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0