Sten, sax, påse

2010-02-10 @ 18:22:22

Tjoho! Har inte hänt särskilt mkt idag, började klockan 8 med svenska. Jag vaknade tjugo min före vi skulle åka, Me not like morgonstress!
svenskan har vi börjat med ett projekt tillsammans med samhällskunskapen, Massmedia och kommunikation. Det går ut på att vi ska göra en samhällstidning typ. Min grupps tidning ska handla om skolan. Tror nog att detta kan bli ett roligt projekt :)

Måste plugga historia men orkar inte (är alldeles slut efter att ha släpat hem boken, vår historiabok väger ett ton!) Vi ska skriva om 5 st olika saker som hände under 1800-talet i Sverige och motivera varför vi valde dom och vad de har betytt etc... >.<

Bara för att jag inte vill plugga så får ni lite random bilder att glo på ist ;P (+ att jag numera vet hur man lägger upp flera bilder i samma inlägg! Skills xD) Blir lite ringette pics om jag hittar nåra bra ;)


Jag och min kompis Alexander när vi var i Paris -08 Jag och Alex blev vänner redan på dagis, han är en av mina älsta vänner :D
Vill tillbaks till Paris, en veckan är alldeles för lite!!

Anfall
SM-finalen -09, JSK vs USK. På bilden (från JSK, dom röda) Tove och Josse, i bakgrunden Emilia K. =D
Fotograf: Alexander Runhellen (Han på bilden ovan)

Tack...
Det blev en silvermedalj, men inga sura miner för det, elr hur Mikis ;) Det här var typ den enda bilden på mig insåg jag just... Så här ser jag ut efter en SM-final ;D Och är inte min hjälm den snyggaste!? I <3 it!
På bilden (från höger) Mikis, jag, Elin och Moa...
Fotograf: Alexander Runhellen.


Delade känslor efter matchen, en del klarar av att le medans andra  är ganska tydligt besvikna... xD
På bild (från vänster) Caroline, Josse, Annela, Tove, Mikis, Emilia K, Elin och Moa. Sittande: Emilia Lu, jag, Emilia L och Evelina. Best team forever, JSK ungdom 08/09 <3 (tror bilden blir lite kapad, men orkar inte fixa de nu... :P)
Fotograf: Alexander Runhellen.

Massa minnen som kom när jag kollade på bilderna från förra SM =D Såå kul va hade ändå, trots andraplatsen ;) Längtar till årets SM-final!

Nu blir det historiaplugg, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0