Greetings from Manchester!

2010-07-26 @ 20:37:04
Heej pa er!

England calling! Har spenderat senaste veckan hos mammas brittiska kollegas familj i Manchester. De ar helt underbara, kanner mig som hemma har! Har shoppat, passat barn (familjen har tre sma pojkar, alla under 6 ar), sett eclipse (OMG!! Best movie ever!), varit pa zoo och gjort massa annat!
Vadret kunde forstas vara battre men vad ska man saga, England ar England. For tillfallet sporegn och 13 grader..
Fore jag akte hit var jag i soliga Biscarrosse i sodra Frankrike, det var underbart!
Mer om allt det har och bilder kommer nar jag ar hemma igen, den 4e aug. :)

Nu vantar jag pa att Felicia ska komma hit (hon kmr pa torsdag) Pa lordag ska vi ta taget till London (Y)

Hoppas alla har det bra hemma :D 

Later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0