Nationaldagen

2010-06-06 @ 20:42:44
Jag brukar nästan aldrig fira nationaldagen. Men förra året så drog Carolin med min in till stan för att kolla på ballongsläppet (de släppte 50 000 blå-gula ballonger vid slottet) och det var fantastiskt! :D

Så jag bestämde att det borde upprepas, därför tvingade (nja, de var ganska lättövertalade) jag med Fika, Felicia och Lulu in till stan.
Men då vi kom till slottet visade det sig att det inte fanns några ballonger :'(

Så vi åkte till Skansen och gick omkring och myste där hela dagen ist :)
Dock så försvann ALLA kort, som vi tog, från Felicias kamera :O ..så tyvärr inga att visa denna gång heller

Imorgon är det Grönan med klassen som gäller. Pepp på det säger jag bara!






Min absoluta favvo, Extreme! ;D


..bara för att den är såå gullig :)
Kommentarer
Postat av: Ämma

Åhhh extreeeme!!!!!

imorn ska jag åka insane första gången , fatta höga förväntningar!

2010-06-07 @ 20:40:49
URL: http://stummatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0