Daydream

2010-03-24 @ 22:43:10

Jaa nu ska jag sluta drömma om sommaren och ta på pyjamasen och försöka drömma på riktigt!
Men jag ska ju göra så mycket kul i sommar så det är svårt att sluta tänka på det! Jag har precis skickat mail till familjen i England som jag ska bo hos och planerat lite och sen så har jag kollat igenom massa bilder och jag lääängtar verkligen till Frankrike! :) Sen så ska jag förhoppniongsvis jobba lite i sommar oxå, och även det ska bli kul!
Dessutom så chatta jag nyss med Linnea (min målis-rival, haha) och hon bjöd mig på sin studentmottagning så nu började jag drömma om min egen student och framtiden!

:D

Time for bed!

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA! är inte målis-rival så länge till ;)

2010-03-25 @ 17:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0