Dubbelt upp

2010-03-21 @ 20:25:17

Hallå! Nu är jag hemma igen efter en hel dags ringettedramatik. Och det blev som det skulle - TVÅ GULD! Ha! 
Först så vann vi med 6-5 mot USK i ungdomsserien. F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-T! 
Sen så skyndade jag mig över till USKs omklädningsrum eftersom jag är utlånad till deras damlag... Man möttes ju inte direkt av applåder :P 

Dammatchen blev en oerhört dramatisk händelse! USK ledde och låg under om vart annat och inför tredje så hade SHC dragit ifrån med typ 7-4 eller nått sånt, men när det var ungefär en halv peroid kvar så visade de regerande Svenska Mästarna från Ulriksdals SK vart skåpet ska stå och stänkte in 5 mål och matchen slutade 12-8 till oss!!! Såå lycklig :D  

Så helgen resulterade i ett brons och två guld för min del, najs!

Efter dammatchen åkte hela ungdomslaget och käka pizza! Kommer verkligen sakna dessa underbara tjejor nu när isträningarna är slut, barmarksträningen börjar efter påsklovet. Puss på er, mina guldtjejor! <3

Jag med mina medaljer, (fr v) brons, guld och guld :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis!! Du var jättebra!

2010-03-22 @ 18:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0