Friday!

2010-03-12 @ 18:48:25

Roll on Friday! Skönt med helg ;D För mig kommer den bjuda på mitt favvointresse ringette för hela slanten!
Imorgon ska jag spela cup i Sollentuna hela dagen mot Helsingfors (Finland). Fabulous ;D
På lördag kväll blir det mys med Carro och syrran framför melodifestivalen! (Blir typ det första melodifestival-programmet jag ser i år...) Jag tycker om Salem Al Fakirs låt " Keep on walking". Så jag håller typ på honom, får se om jag orkar slösa pengar på att rösta... Vi vet ju alla att det ändå är "tanken som räknas" :P
Carro, den lilla fuskisen, är på genrepet nu :) Så det kommer bli en repris för henne imorgon typ...
På söndag är det sista seriematchen innan SM för mig, då jag ska spela för USK dam mot SCH :D

Ikväll blir det nog mys med the Family, typ Let's Dance (tror jag aldrig sett ett helt program :P) och sov a"tidigt" eftersom det är samlig imorgon kl. 8 typ i Sollentuna... Blää för tidiga helgmornar tycker jag!

Hoppas ni får en toppen-mysig helg!
Kram Annika

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Klart du kan :)

2010-03-12 @ 22:42:29
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0