Träning på G!

2010-03-09 @ 18:02:46
Hallå! Ska alldeles snart bege mig till ishallen för träning. Äntligen! Har inte
tränat på is på typ två veckor eftersom vi var borta hela förra veckan och jag hade för mkt plugg veckan innan :P
Men nu är det dags, måste dit och testa knät. Se om det håller... Det är ju SM om några veckor, och då måst man vara i toppform! Ska spela tre matcher, två finaler och en bronsmatch. Bronsmatchen är den viktigaste! (eftersom det är junior och det är min åldersgrupp...) Sen så är jag ju utlånad oc andra målis på dom andra finalerna :)

Efter träningen blir det plugg, skriva och skicka in första utkastet (svenska) och engelskan...
See you i a few ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0