Att älska som en porrstjärna. En sedelärande berättelse

2010-05-01 @ 16:14:25

För några dagar sen så fick jag låna den här boken av Felicia - Att älska som en porrstjärnan : En sedelärande berättelse. Har inte hunnit läsa särskilt mycket än, men det verkar faktiskt bra.

Det är en självbiografi av en av världens mest kända porrstjärnor, Jenna Jameson. Hon berättar om sitt liv från Las Vegas sjaskiga baksida till att bli porrbranschen största stjärna.  
Visst, den är lite väl detaljerad ibland, motbjudande realistisk och tragisk på sina ställen men innehåller även många bra åsikter och tankar.

 

En recension på hela boken kommer när jag läst ut den :) 

Idag har
jag inte gjort särskilt mycket. Först var vi på sjukhuset och hälsade på (typ sa hejdå till) en släkting som har fått en hjärnblödning och så, han har inte så långt tid kvar. Det var lte sorgligt men han har ju haft en långt och lyckligt liv iaf, han är 90 år.
Sen så tog vi en sväng nere i Södertälje centrum, men det var så mycket folk (massa demostranter idag) så vi åkte och handlade mat och åkte hem.
Har städat lite på mitt rum och nu tänkte jag sätta mig och läsa. 

Ikväll blir det movie night! Vi köpte Avatar, Flashdance, New Moon och Stolthet och fördom. Snacka det kommer bli fight om vilken film vi ska kolla på först, haha!
Hoppas att får en toppenkväll! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea :D

Gah, jag vill oxå ha stolthet och fördom.... får tvinga pappa att ladda ner den :p

2010-05-01 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0