Nytt i garderoben!

2010-05-17 @ 22:32:14
Alltid när vi är i Småland (vi har en sommarstuga där) så åker vi och shoppar i Värnamo. Liten stad men mycket shopping kan man säga. Finns faktiskt otroligt många - bra - affärer där!

Jag är dock lite pank (eller rättare sagt, jag har tvingat mig själv att spara 500 kr i månaden) så jag kunde inte köpa så mkt men fick lite av snälla mamma iaf :)


Söt liten tunika, från Trendhouse. 179 kr


Beige klänning, även den från Trendhouse. REA! 100 kr :O


Höstjacka Crocker, från JC.
Jag och mamma var typ på väg till bilen då jag ser en skyld där det står "JC lager-rensning" på. Jag typ drog med mamma dit... ÄLSKA REA!! Den här kostade 799 kr från början - nu var den nedsatt till 129 kr! OMG!

Jag köpte
oxå en liten söt väska i grönt skinn för endast 60 kr! :D

Så nu vet ni det - Jag är galen i kläder och älskar rea! Det blir så mkt roligare när man vet att man köpte något som hade nedsatt pris... :D¨

Nä, nu blir det plugg...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0