Trött som en björn..

2010-05-31 @ 20:45:08

..fast jag vet inte om björnar är särskilt trötta. Men iaf.. Jag är lika trött som en  trött björn (a)
Skolan kändes aningen onödig faktiskt. De ända vi gjorde var typ att lämna tillbaka böckerna, ganska skönt det, men som sagt onödigt.

Sen har jag vart på träning med laget, körde i Enehallen. Först core (skitjobbig men kul) och sen tagg-boll. Typ wannabe rugby fast utan taklingar.. Superkul var det iaf :)

Imorgon börjar jag 12 (tror jag) vilket är mkt uppskattat av min trötta kropp!

Kommer en recension på Inglourious Bastards senare ;)

Så här trött är jag..nästan :P

Juste, JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!! Äntligen :D På samma ställe som jag fick förra året :)

Sen så är det faktiskt så att min kära far har fixat en reservplan till mej. Nämligen att jobba på juristavdelningen på hans jobb! Fett kul ;D Fast det är inte riktigt säkert att jag kan jobba där än, men om det går så väljer jag ju det!
Nu ska jag översätta mitt CV till engelska, wish me luck! (de pratar nästan bara engelska där, och hon som ska vara min handledare kan nästan ingen svenska :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0