En till Annika..!

2010-11-21 @ 22:20:07
Har inte bloggat sen i torsdags, illa! Men det beror först och främst på att jag är så otroligt cool och populär så att jag inte har tid att sitta framför en dataskärm hela helgen, och sedan på att jag är så oteknisk att jag varken vet hur man gör tidsinställda inlägg eller bloggar med mobilen (eller jag vet men tror det är dyrt och så..). Plus att våra lärare har gjort oss medvetna om att tvåan är jobbigare än ettan..

Nog med bortförklaringar. Liten update: I fredags var alla TG-tvåor på SACO-mässan i Älvsjö (universitet och sånt), massa framtidsdrömmar! Efter mässan så åkte vi hem till Felicia och åt lunch (baguette med sallad och kyckling) och kollade på Harry Potter 4. På kvällen så åkte jag upp till Sollentuna för att stötta ungdomslaget till första segern för säsongen. De vann..stort! 12-4 xD Awesome!

I lördags var det match, igen, för ungdom. Men det gick inte riktigt lika bra.. Förlust mot Kista med 9-8. Surt! Efter matchen så bar det av till Rönninge på middag hos vänner.
Och vet ni, det var en till tjej där som hette Annika! :O Som är lika gammal som jag! Hur coolt?! Mitt namn är väldigt ovanligt för de under 35 typ.. Så det var roligt :D Hon var, såklart, mycket trevlig! ;) Men vi var läskigt lika, lite grann.. :P

Dagen spenderades med de bästa på Naturhistoriska Riksmuséet! Mycket roligt :D


Köpte en bok på pressbyrån oxå :) Äntligen, har tänkt köpa den jättelänge..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0