Hyvä kiitos!

2010-11-08 @ 17:36:31
Hemma igen! Är så obeskrivligt trött men va fan, vi har haft så sjukt kul! Helt galet xD 
Hotell, matcher, bussen, lådan, Bengt, bad, aha, hejaklack och mycket mer har hunnits med på några intensiva dagar i Finland med underbaraste ringette-girlsen.
Men det var ju inte direkt ett piggt gäng som klev av båten i morse kl. 06.15 kan man säga :P Sömn är väl det som varit lägst prioriterat med tidiga matcher och sena kvällar..

Imorse så åkte jag iaf hem och tog en välbehövlig dusch och begav mig sen till skolan, jag vet ambitiöst värre! Har däremot varit värsta bitchen hela dagen pga sömnbrist och så har det känts så konstigt att inte vara tillsammans med SUS-tjejorna.. Saknar er! <3

Dessutom så är jag inte riktigt frisk än (varför?!) så jag jobbar på att bli fit-for-fight till premiärmatchen på lördag.. Vi mot USKs juniorer x) Det kommer bli sjukt att spela mot alla som vi varit tillsammans med under veckan :P 

Aha.. Kanske ska ta och äta lite och börja plugga. Back to reality 
Bilder kommer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0