Motionerat kontokortet

2010-11-14 @ 16:59:42
Hejsan alla glada! Idag har jag pluggat (prov imorgon :P) och sedan åkte jag in till Södertälje för lite söndagsshopping med Caroline och syrran. Det var väldigt mysigt och förvånadsvärt lite folk ute.. Varför?? 
Jag kom hem med lite sminkprodukter och Sex and the city 2-filmen. Jag var ju inne i stan i fredags och shoppade så jag känner mig lite fattig nu :( Men garderoben är full ;)

Från i fredags:

Snygga boots, 499:- från Din Sko

Vit transparent skjorta, 199:- från Gina tricot

Och så köpte jag en supergullig ring på Gina oxå :)

Hinner inte ta kort på det jag köpte idag och det är inte särskilt intressant heller..
Nu blir det middag hos farmor och farfar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0