Min helg

2010-10-17 @ 19:54:19

Jag har varit helt offline i helgen, skönt det med ibland.. Men bara ibland!
I fredags så hade jag inget planerat för kvällen, tänkte ha en familjekväll hemma. Men icke sa nicke!
Jag, Felicia och Lulu drog in till stora staden och åt. Det blev American Bar & Steakhouse (långt upp på Drottninggatan..), som Felicias mamma föreslog. Mycket mysig resturang och god mat! Rekomenderas! När vi ätit kom Fika dit och vi satt och myste läänge!
Vägen till Centralen blev minst sagt underhållande då Fika och Lulu lekte att gågatan var en hinderbana, gav varsin peng till gatumusikant och var allmänt busiga, de såg ut som små barn! Sedan avslutades det hela med en pratglad Allingsåsbo på tåget..

I lördags var det träning i Sollentuna med breddsatsningen, sedan trädfällning och middag hos Runhellens, mucho trevligt! På vägen hem så åkte jag och mamma och köpte lösgodis (typ hundra år sen sist) och så hade vi filmmys! :D

Idag så tog jag en låång sovmorgon, det behövdes! Sen så var jag och syrran runt till alla grannar och sålde Newbody (säljer med laget). Efter det var det bröllopsmiddag hos mormor och morfar :)
De firar sin bröllopsdag varje år med att bjuda sina döttrar på middag, med samma mat som de åt på sitt bröllop! Så gulligt!
Toppenhelg måste jag säga! :D

Nu ska jag förbereda mig på kommande veckan med Memoirs of a Geisha och Indiana Jones!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0