30 minuter kvar..

2010-09-07 @ 23:31:48
..till min födelsedag! Borde gå och lägga mig nu.. Bara en snabb update om vad som hänt i mitt intressanta liv idag.
Började klockan 9 med politikerdebatt i två timmar. Var faktiskt väldigt bra och intressant! Sen lunch, äcklig kyckliggryta. Jag pch Ida lånade straffrätts boken och försökte plugga in allt man skulle läst till lektionen, failade hårt, hade Straffrätt. Sen fick vi uppgifter av latinläraren och slutade tidigt. Skolan hade besök från Japan så språkklassen var busybusy med att underhålla de små japanerna hela dagen så ind. valet var inställt *happyface*
Jag återvände till aulan (där de hade den andra debatten) och joinade Felicia. Efter så åkte vi till Södertälje och åt mat före jag begav mig mot Solna och fysträningen.

Astrött efter träningen och spänd på morgondagen, hihi är det födelsedag så är det! Nepp, nu måste jag verkligen sova, god natt på er! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0