By Felicia Pettersson

2010-09-02 @ 22:51:53

Min kära vän Felicia är inte bara underbar som person utan en fantastisk fotograf också! Hon har en supercool systemkamera och lyckas alltid få med sig den i ur och skur :)
 
Själv är jag superdålig på att ta kort.. Har en, iof ganska bra en ändå, digitalkamera som jag alltid glömmer eller så är batterierna slut. Dessutom är jag en sån egoistisk person som alltid vill vara med på korten. Blir nästan sur om jag kollar igenom min kamera efter en fest eller liknande och upptäcker att det inte finns några bilder på mig.. :P

Här är några bilder på mig by Felicia Pettersson.

Gillar bilden!


De här två fotona är tagna i våras. Felicia och jag gjorde fotoprojekt på bilden, hon hade med tema våren och jag hade skor!


London i somras! Jag är påväg till Hogwarts, hihi! Coolt!

Jaa jag vet, väldigt egoistsikt inlägg. Men de är så fina! (Inte bara för att jag är motiven.. ;P) Gillar den första och King's Cross-bilden väldigt mkt!

Gå in och beundra fler bilder på hennes blogg - bluberrie.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är ju den sötaste personen alive, Annika! Kommer och anfaller er med kameran snart igen ;D



Puss på dig <3

2010-09-03 @ 17:42:12
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0