Landsfest!

2010-09-18 @ 20:16:16
God kväll :) Lulus fest igår var mycket trevlig och supermysig! Alla var fint utklädda till olika länder (jag var USA) och det var en bra stämning, bilder kommer!
Vi spelade Biblen (lära-känna-varandra-spel) och "Jag har aldrig" och myste gaaalet med massa godis och andra onyttigheter!
Min och Felicias frågesport blev otroligt bra, tyckte vi iaf, vet inte riktigt om de andra gillade den.. Hoppas det ;)

Sen jag kom hem från Lulu har jag typ inte gjort någonting.. Åkte in till Södertälje och shoppade lite (köpte inget intressant) och sen så har vi ätit vildsvin! Haha xD det smakade helt ok, men inte det godaste jag ätit -.-
Efter middagen så har jag, mamma och pappa diskuterat politik (a)

Ikväll blir det mys-film-kväll med familjen! 



Time to start the film fight!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0