R.I.P 50-öringen

2010-09-30 @ 20:15:37

Trött som f*n kan man säga! Började dagen med att läsa ett rättsfall, kul va?! Hade bara två lektioner idag ist för fem.. Men jag stannade ändå kvar i skolan och väntade på Felicia, SK hade skolfoto på eftermiddagen. Sedan åkte vi in till stan på skojakt!
Både Felicia och jag hade sett ut varsitt par skor från hm som vi, speciellt Felicia, var tvunga att köpa! Men efter att sökt igenom alla hm i city så kom vi fram till att de var slut.. Surt!
Imorgon så ska Felicia åka till Kungens Kurva och kolla om de finns där. Jag funderar på att följa med.. Det var ju ett tag sen min skogarderob utökades ;)

Jag var så sjuuukt trött efter shoppingen, köpte lite annat - visar snart, så när jag kom hem så tog jag en lång dusch och tjejat mig massa med att fixa naglarna osv. :D
Nu har jag precis ätit gulaschsoppa, mums!

Btw, idag är det sista dagen man kan handla för 50-öringar.. Imorgon är de inte värda något! Så alla ni som fortfarande har 50-öringar - spring iväg till affären och köp nått!!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0