Skoljoggen

2010-09-23 @ 16:51:10

Idag var det skoljoggen, woho! Inte jättepeppad kan jag ju säga.. Jag försöker ju leka MVG-barn i idrott så jag sprang ju självklart men nummerlapp på tid. Det gick helt okej iaf :)
Det var meningen att jag, Alina, Fika och Ronja skulle springa tillsammans men Alina och Ronja drog iväg redan från starten så det blev bara jag och Fika kvar. Men vi kämpade på (a)
Glömde kolla tiden, fail! Men det kommer säkert upp på nätet elr nått annat trevligt så att hela världen kan se..

Efter skoljoggen så åkte jag till Södertälje och fikade med Olivia. Mycket trevligt!
Jag och Olivia har känt varandra hela våra liv. 17 år kom vi fram till.. Skillat värre :P
Eller asså hon föddes ju några månader före mig så hon levde ju ett tag utan mig men jag har känt henne hela mitt liv ;)
Vi babblade iaf på om allt typ. Men hon skulle på teater med skolan så vi skildes åt.. Men vi måste träffas oftare!
Nu är jag hemma och ska väl börja plugga snart, sen städa :( Inte värst kul!

Snart kommer lite bilder från Lulus fest i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

sjukt mysig fika;D Måste ses snart igen!! :D<3

2010-10-02 @ 19:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0