Lagförd

2011-04-10 @ 22:15:48
Sitter och pluggar, big time! Har pluggat sen jag kom hem.. Har både prov och inlämning till imorgon, blää! Men nu har jag, med lite hjälp, knåpat ihop en medeltida dikt till svenskan (hatar att skriva dikter och sånt, har ingen inspiration) och nu sitter jag och svarar på frågor om rättsväsendet. Kriminologiprov imorgon.

Det jobbiga är att jag redan kan allt om Rättsväsendet (har läst det i straffrätten, samhällskunskapen och på högstadiet). Så jag lär mig inget nytt utan måste bara kolla upp hur de formulerar det ur ett kriminalperspektiv typ.

En fråga är "Vad är en huvudförhandling?" Gaah >.< Det är för lätt, jag blir irriterad på riktigt! Ful jag är asså :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0