Minnen

2011-04-25 @ 13:33:20
Är nyligen hemkommen från Skogås där natten spenderades med Fika. Åkte dit efter påskmiddagen hos farmor och våldsgästade lite.. :D Vi satt i hennes rum och pratade om allting, vad som hänt sen sist (och det är inte lite det - resor och födelsedagsfirande bland annat) och massa annat som jag inte tänker återge här, hehe x)

Dessutom blev det mycket prat om minnen, Fika har nämligen en hel vägg i sitt rum full med foton - alltså minnen. Supercoolt! Innan vi somnade satte vi på min favvofilm (när jag var liten) Törnrosa! Dock somnade båda efter typ en kvart, haha!

Snart ska jag till mormor och morfar sen blir det eventuellt en sväng förbi Felicia innan man måste börja ställa in sig på att skolan börjar imorgon (hemska tanke!) See you!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0