One year to go

2011-04-30 @ 01:20:53
Idag när jag och Felicia var inne i stan och hängde lite i Kungsan bland sakurablommor och vårklädda statsbor så åt vi årets första mjukglass. Vi gick till Gallerian och köpte på American Cookies, oh my god vad gott det var! Jag köpte i bägare med chokladcookies, godaste jag ätit på länge (y) Köp det om ni är i stan! Var tvungen att ta en bild på den, ser den inte delicious ut?
Muuums!

Om ni inte noterat det så var det dessutom mösspåtagning för alla studenter idag. Gud vad deprimerande det var! Jag vill oxå!! Alla gick omkring med sina fina vita mössor och ett euforiskt leende på läpparna.. Ååååh! Men om ett år är det vi som springer omkring och utstrålar lycka! Haa, vad jag längtar!

1 år!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0