Planering

2011-04-27 @ 19:09:01
Om det är något jag gillar så är det att planera! Det är kanske lite konstigt, men heeello alla har sina konstigheter.. Jag gillar to do-lists, scheman och främst min älskade och slitna kalender! Ja, alltså det jag gillar med dem är när de är fyllda och man verkligen måste tänka efter riktigt för att kunna hinna med allt. Jag gillar till och med att stressa, haha!

När jag väl hittar en tillräckligt bra så ska jag köpa mig en riktigt fin filofax! Har velat ha en superlänge, men eftersom man har den flera år så måste den ju vara perfekt..

Har precis skrivit en ny to do-list, den förra var så kladdig och otydlig så det var dags för en ny! Det viktigaste är ju att listan är tydlig :)

Nu ska vi fira syrrans 15-årsdag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0