Segregation

2011-04-14 @ 23:03:01
Jag borde plugga till samhällsprovet imorgon.. Men jag orkar verkligen inte! Det är bara så tråkigt! Å andra sidan borde jag börjat plugga inför provet för flera dagar sen. Ska läsa igenom kapitlena innan jag somnar, det känns som att man har koll på det mesta. It won't be enough though :P

Har packat upp, rensat bort, vikt om, ändrat mig och packat ner igen. Jag hatar att packa! Om 2 dagar drar vi, kan knappt fatta att jag kommer gå omkring i bikini och solglasögon och glassa om bara några dagar!
Innan dess skall ett prov skrivas, en franskalektion uthärdas och ett jobbmöte avhandlas!
Felicia fotade min packningsprocedur i somras när vi skulle hem från Manchester.

God natt!
Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Yeeey! Besök :D

2011-04-14 @ 23:31:13
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0