Well hello there!

2011-04-23 @ 13:29:18
Home! Efter en vecka i mysiga Antalya. Har haft det sjukt bra, blivit solbränd (notera bränd inte brun..), ätit galet mycket mat, festat, shoppat (pytte lite), "umgåtts" med massa ryssar och fotbollsspelare, tränat lite och saknat alla underbara här hemma. Det var en riktig toppenvecka med mina favoritresekamrater bestående av familjen och Runhellen:arna! Längtar redan tills nästa gång vi sätter oss i flygstolarna.. Helst med destination JFK! *hoppas hoppas*

Flygbussen hämtade oss på hotellet kvart över tre imorse och jag har bara snoozat lite på flyget.. Nu ska jag ta en liten powernap följt av en dusch. Ikväll blir det påskfest!

Bilder kommer när jag piggnat till lite och syrran delat med sig av innehållet i hennes nya och alldeles för fancy systemkamera ;D
Kommentarer
Postat av: Alva Linde

så min kamera är föööör fancy för mig? ^.-

2011-04-24 @ 10:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0