2 år

2011-08-18 @ 13:15:51
730 dagar. 4 terminer. Tusentals sms. Oändligt mycket skratt.

För två år sen satt jag i ett klassrum omgiven av fantastiska människor, men det hade jag ingen aning om då. Allt jag ville var att ha uppropet, "lära-känna-varandra-dagen" och första veckan i gymnasiet överstökat! Nu vill jag inget hellre än att stanna i den här tiden, spendera dagarna med bästa klassen, göra tråkiga lektioner roliga och trots panikångestattacker klara oss iaf!

Jag skulle inte byta bort mina fina klasskompisar mot något. De är de som får mig att orka åka till Tumba varje dag! Jag hoppas verkligen att vi inte kommer skiljas om ett år när studenten är över utan hålla kontakten livet ut. I know I will.. ;)

Love you girls ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0