Mer än halva veckan

2011-08-31 @ 16:22:53
Yes, idag vid lunch hade halva veckan gått (Felicia, du har smittat mig). Det var visst Jämförande rätt och inte religion som jag skrev i morse, detaljer detaljer! Det var iaf riktigt kul på juridiklektionen, vi fick diskutera olika rättssystem och rättsfall i grupper. Jag träffade Carolin på bussen imorse, riktigt kul! Det var galet länge sen vi träffades.

Naturen var hemskt tråkig som vanligt, om inte tråkigare eftersom vi ska hålla på och jobba med laborationer och skit nu. Jag HATAR biologi och allt som har med det att göra. Jag trodde verkligen att jag skrivit min livs sista labbrapport när jag slutade nian, men jag hade tydligen fel :(

Kom hem för ett tag sen och har egentligen inte gjort något vettigt.. Men man har ju inte så mycket att göra nu innan allt plugg kommer. Ska äta nått och samla energi till träningen ikväll. Later!
Kommentarer
Postat av: Emi

TACK! :D <3

2011-08-31 @ 23:34:08
URL: http://emerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0