Uppropad

2011-08-24 @ 22:01:35
Uppropet varade i mindre än 30 minuter, men på den tiden hanns det med en del kramar, catching up, schema- och busskortsutdelande, presenterande och förklarandse av nya mentorer - ena av dem är ingen minndre än sektorsrektorn och andra är Lalle, blivit uppläxade om studenten och dess kostnader och fått information om den kommande Haag-resan! Puuh, mycket på en gång.

Men det känns som att det kommer bli en bra år! Trots att jag, till mitt stora förtret fick underskåp IGEN. Efteråt drog vi in till stan och åt dyr men god mat, dreglade över skor på Scorett och kollade in höstmodet på Vero Moda innan jag var tvungen att bege mig hem eftersom jag skippat alldeles för många fysträningar. Och som sagt, det är verkligen inte värt det att vila/hoppa över träningar - det blir bara värre sen.

Nu ska jag försöka kolla klart på Pretty Little Liars-avsnittet jag inte kunde se klart förut och sen lägga mig, börjar nämligen 8.15 imorgon, örgh. God natt på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0