Yesterday

2011-08-07 @ 12:27:57
Jag höll på att skriva ett inlägg igår men hann inte posta det innan vi var tvugna att åka och hämta upp Emilia. (Och jag tillhör de få som inte har någon fancy smartphone..) Jag och Emilia spenderade dagen med shopping i city, där Pride höll på som bäst - smart val av dag.. Shoppingen blev iaf lyckad (förutom att man känner sig så otroligt fattig när man inte har råd med allt man vill ha)

Fick med mig ett par jeans och en skjorta från Gina Tricot, tre par trosor från Topshop, en t-shirt och en mössa från hm, en nagelfil och stärkande nagellack (Shally Hansen) från Lindex :) I'm happy! Men klädställningens avsaknad är större än någonsin.

Nu ska jag stålsätta mig själv och plugga körkortsteori.. Later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0