Fin sång

2011-12-08 @ 21:50:18
Har varit en lång, men rolig dag. Vi hade body pump på idrotten, det är såå kul! På engelskan fick jag redan på vad jag fick för betyg på CAE-testet (bara listening och reading), fick vg. Det är väl bra, I guess.

Efter skolan mötte jag upp Emilia, köpte en present till mamma, åt middag på donken och åkte till Wendela Hebbe-gymnasiets aula för (andra) Emilias projektarbete = Stödkonsert för Cancerfonden. Det var superbra! Emilia sjunger verkligen fint :)

Nu sitter jag och slötittar på Allt en tjej vill ha. Släpper plugget för en kväll!
Kommentarer
Postat av: ida

tack så jätte mycket Annika! din är också fin! :)

2011-12-09 @ 14:09:15
URL: http://idawestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0