I taket lyser stjärnorna

2011-12-10 @ 11:11:55
Jag har slängt min döda, svarta, ihoptorkade orkidé (som jag fick när jag fylde år men som dog på en gång..) och ersatt den med något som håller för evigt! Lite geeky dock..
Japp, en lagbok, haha...

Igår var jag som sagt hemma och firade mamma med familjen, faster och Carro. Vi åt tacos, kollade på På Spåret (mammas val) och åt tårtrester från mammas jobbfika. Sen, av någon anledning kollade vi på I taket lyser stjärnorna. Usch, den är så sorglig. Det var första gången jag såg filmen, läste boken när jag gick i mellanstadiet. Grät som ett litet barn. Jag brukar sällan gråta när jag ser filmer och om jag gör det aldrig särskilt mycket men nu var det en fontän.. Måste vara stressen eller nått. Kanske blivit blödigare?

Kompenserade upp det med några SATC-avsnitt med underbara NYC i bakgrunden ♥

Nu ska jag klä på mig (lördagssovmorgon) och städa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0