Lucia

2011-12-13 @ 11:00:35

Hatar att ta bild på mig själv, blir aldrig bra. Har ingen självutlösare så måste trycka själv.. I-landsproblem på hög nivå! Har iaf lite lager på lager idag. Transparent skjorta och väldens varmaste kofta, kommer dö, haha.

Jag hittar inget glitter :( Brukar alltid ha det i håret på luciadagen men nu har jag inget.. Det är Lucia idag för er som inte fattat det.

Detta betyder att, efter min tisdagsfika med Olivia, har jag bara historia i 10 min för sen ska vi se skolans luciatåg. Ska bli mysigt, såg det inte förra året. I år är dessutom Emelie med, hon kommer vara fabulous! Sen har jag inga fler lektioner, moahaha!

Ikväll ska jag på julbord med JSK. Alla tränare ska gå, och numera tillhör ju även jag tränarskaran ;D En riktig myspysig lucia i år!

Glad Lucia på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0