Raggisar

2011-12-05 @ 22:57:09
Har pluggat, tränat, duschat, smörjt in mig och sitter nu i mina raggisar (raggsockor för er som inte förstår mitt, syrrans och Carros språk) Hade tänkt sätta mig och skriva klart den där j*vla historiauppsatsen nu men jag fastnade. Råkade lägga mig (skitkonstigt, helt snett) på sängen med datorn och typ förlorade förmågan att röra sig.
SÅ TRÖTT.

Ska försöka ta mig upp... snart. Ska be mamma göra en inbakad fläta på mig innan hon lägger sig :) Hatar att gå och lägga mig med blött hår! Tyvärr händer det ofta eftersom jag har många sena träningar och inte kan föna håret när resten av familjen gått och lagt sig.. Får se hur det blir med historian. Kan ju göra den imorgon bitti, ska inte åka hemifrån förens 11, soft!

Good night little darlings!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0