Secret Santa

2011-12-01 @ 20:55:35
Har precis ätit massa korvstroganof, supergott. Men nu är jag så mätt man kan bli. "Men det är ju det som är meningen" som min farmor brukar säga..

Idag har jag haft natur och engelska. Hade CAE listening test på engelskan, det gick bra faktiskt. Tror nog att den delen gick bäst av CAE-delarna! Nästa vecka får vi resultaten :) Efter det mötte jag upp Emilia för Secret Santa-inköp i stan. Nu har jag presenten fixad! Skönt. Blev även massa prat som vanligt. Livet är oförutsägbart..

Nu ska jag slå in Secret Santa-presenten och sätta mig med min nya Chic! Borde plugga, får se om jag lyckas tvinga mig själv lite senare.. Hoppas ni haft en bra 1:a december!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0