2 dagar kvar till lovet

2011-02-23 @ 16:59:27
Det är 2 dagar kvar till friheten, 3 dagar tills jag åker till Berlin och 5 dagar kvar på mitt shoppingförbud. Längtar så mycket till lovet! Bara att kämpa på sista dagarna ii skolan, enbart helvetestorsdag och softarfredag kvar.

Har inte hänt något speciellt idag, alla var lite pms-iga, irriterade och trötta. Det finns en del nackdelar med en klass med enbart tjejer, haha! Började dagen med Allmän rättslära vilket inte direkt är motiverande för resten av dagen, alltså det är seriöst världens mest ointressanta kurs!
Snart får jag träffa mina underbara ringettisar iaf, det är motiverande om något ;)
Shoppingabstinens på hög nivå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0