Bra start på helgen

2011-02-12 @ 19:38:54
Två omplanerade dagar har det varit. I fredags så stod skola och födelsedagsfirande på planeringen, men då jag till slut lyckats ta mig till skolan (det var, som de flesta vet, snökaos i sthlm!) så var den inställd. På riktigt, skolan stängde pga vädret.. Sjukt!
Så jag och Lulu åkte till Rönninge, vilket tog mycket längre tid än vanligt, och tjockades oss hos Felicia med massa onyttigheter framför Sagan om de två tornen. Sedan började vi fundera på hur vi skulle ta oss till Piñata (alla bussar var inställda). Lulus pappa ställde upp, tack snälla!
Piñatas fest var något av det roligaste jag varit med om. Galet! Kvällen innehöll piñata (en riktig!!), singstar, tårta och massa skratt! Jag har aldrig skrattat så mycket och så länge som när Carina slog ner piñatan med förbundna ögon, så sjukt kul!

En sån här piñata hade hon, full med godis :)
Idag var planen att vi skulle åka skridskor men eftersom det kommit massa ny snö så gick det inte. Så då blev jag tvingad att åka pulka ist, läskigt och kallt men kul :) Efter ett tag så var alla helt genomfrusna så vi gick hem till Alfred och drack varm choklad, fick även höra "Down the Aveune" (Alfred, Niklas och Axel) sjunga, mycket fint!
Har varit en toppenhelg hittills :D Nu blir det middag och Melodifestivalen med familjen!
Ha en bra lördagskväll på er ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0