Ett kallt storstadsbesök

2011-02-20 @ 14:03:52
Hejsan! Igår så hade jag som sagt inget planerat så jag åkte in till stan och mötte upp Felicia och Louise. Vi närmast sprang mellan affärerna för att slippa kylan ute, seriöst sjukt kallt! Blev ett besök på gina där Felicia köpte en vit t-shirt, kul va? Jag får ju inte köpa något så kom därifrån tomhänt :/ Snart så!
Sedan dissade Lulu oss för sin mor :O Så jag och Felicia tröstade oss med massa fett och överskott på salt inne på McD's :)

Efter två timmars donken-häng så gick vi till Åhlens för toabesök (rolig och nödvändig information va?), träffade Ronja, sen missade vi tåget, väntade, mötte Ronja igen och åkte till Rönninge. Där blev det en iskall promenad till Niklas och massa dregel över Erik Saade, såå sööööt!
Sen kom snälla pappa och hämtade, så jag slapp bege mig ut i kylan :) Kvällen avslutades med pizza och film med familjen! Mys :D

Nu ska jag gå och krama av mor min som drar till England nu (Är så avis!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0