Latin

2011-02-22 @ 18:57:40
God kväll. Jag åkte hem ist för att träna med girlsen på F&S. Har huvudvärk :( Är inte så pepp på att hoppa omkring bland massa medelålders som svettas som grisar och massa gamla tanter som har bättre kondition än mig.. Lite senare i veckan kanske :)
Dagen har bestått av franska där det bara var jag och Felicia på lektionen, privatlektion yeah. Mycket pinsamt :P Sedan hade vi geografi och fortsatte med förberedelserna inför familjeplaneringsdebatten på torsdag. Tillsist var det latin. Alltså vilket ämne! Den sjukaste, roligaste, onödigaste, flummigaste, långtråkigaste, underligaste kursen jag någonsin varit med om! Och vår lärare är..underlig, minst sagt, haha!

Nu ska jag försöka tvinga mig själv att plugga (lov om tre dagar!) och sedan äta Gulaschsoppa med massa creme fraiche och gott bröd, mums!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0