Piñatas dag!

2011-02-10 @ 23:22:02
Idag fyller Carina Elena Piñata Puebla Valeria 18 år!! AWESOME! Grattis till henne :D

Är det tillåtet att snöa så här mycket på en dag? Jag borde ju veta, går ju juridik. Det borde läggas till som en grundlag, att det inte får komma så här mycket blöt, äcklig , ovälkommen snö!
Idag har jag haft massa lektioner, 6 st närmare bestämt. Den sista var naturkunskap och innehöll prov, man kan ju alltid hoppas att det gick bra. Efter skolan åkte jag och Felicia in till stan för att köpa present till 18-åringen samt fikade på McD's, vilket var ett kärt återseende (har inte varit där på jättelänge..!).
Sedan så var tåget liiite försenat så jag missade bussen och sen ställdes alla bussar i hela Södertälje in så jag gick till faster som barmhärtigt tog hand om mig, haha. Fick både middag och ben n' jerry's (a)
Är äntligen hemkommen nu iaf, pappa kom och hämtade mig tillslut. Orkar inte med något plugg och som tur är så har jag inget till imorgon. Mitt bebishår är fullt med cp-lockar och mascaran sitter nere på kinderna, hatar snö!

Nu ska jag slå in present, lyssna på glad musik och invänta sms.. Sedan är det sovdags, är astrött (som vanligt)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0