Övertalningsförmåga

2011-01-11 @ 23:50:42

Första skoldagen flöt på ganska bra faktiskt. Hade sovmorgon till 11.40, lång hål (ingen straffrätt) och sen latin som faktiskt inte var lika jobbigt som jag hade fasat för.. Good!

Sen så åkte vi och åt toast hos Lulu och irriterade hennes storebror med att vara oss själva typ, fattar inte vad han klagade på, jag lovar att han lärde sig massa av vår intelligenta konversation.
Sedan så såg vi att det fortfarande var jul- och nyårsschema på Friskis och Svettis så det var inte bas-pass utan puls-medel (som enligt Felicia och Lulu skulle vara sååååå joooooobbigt), så då fick jag spendera en halvtimme åt att övertala dem att vi skulle träna, no matter what.
De gav med sig tillslut, jag är mycket bra på att övertala folk.

Man borde ha en Skalmanklocka.. "Dags att träna, dags att äta, dags att sova"

Om tio minuter fyller min barndomsvän 18, sjukt. Grattis Emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0